9 października 2013

Smerfna czapka

Zawsze miałam niechęć do czapek. Pamiętam jak wczoraj codzienne wojny z mamą w zimę, które przeważnie kończyły się zdejmowaniem czapki za pierwszym zakrętem od domu. Później przekonałam się do kapeluszy, dla mnie wspaniała alternatywa i jedyne słuszne nakrycie głowy. Problem zaczyna się kiedy zaczyna wiać. To zażenowanie i zdenerwowanie kiedy zdmuchnie kapelusz z głowy i trzeba za nim biec (szczególnie kiedy mam mało czasu). W takich chwilach jednak warto wybrać znienawidzoną czapkę. Swoją szansę dostały nawet berety, ale nie zdały egzaminu. Muszę Wam się przyznać, że ta czarna to chyba jak żyję dopiero druga czapka, którą zdecydowałam się kupić z własnej woli. Jak już wspominałam w filmiku, przekonałam się do tego modelu dość przypadkiem. Pasuje do bardziej luźnych stylizacji, takich jak np. ta dzisiejsza, kiedy kapelusz wyglądałby jak z innej bajki. Nie chciałam tak po prostu zakładać do bluzy spodni i trampek. Postawiłam na swoją niezastąpioną spódniczkę, która kolejny raz obroniła swój tytuł pasującej do wszystkiego. Kolorystyka szaro czarna, akcent kolorystyczny to jedynie nadruk na bluzie. Tak już mam, że jesienią i zimą chowam się w bezpiecznych szarościach. Jeśli chodzi o ubrania to są to moje ulubione kolory.









bluza: chicnova | ramoneska: oasap | spódnica: H&M | torebka: oasap | buty: czasnabuty | czapka: cubus


28 komentarzy:

  1. Piękna spódniczka, właśnie szukam podobnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja.;) bardzo podoba mi sie Twój blog dlatego obserwuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne włosy <3! wyglądasz ślicznie, ale włosy najbardziej przykuwają uwagę, są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) czy spodniczka jest aktualnie dostepna w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie. Super torebunia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie czapy a zestaw pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czapa jest fajna:) smerfna nie powinna być różowa lub biała?:P

    OdpowiedzUsuń
  9. czy te botki są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica piękna! i Całość bardzo mi się podoba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna spódniczka, jestem nią oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  12. połączenie spódniczki i bluzy wyszło doskonale ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie! fajnie wyglądasz w tej czapie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful styling! That skirt looks soooo good on you!! You look FABULOUS!!! You can really rock that hat!! Great photos! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Futrzane, słowiańskie czapy są fajne. Przy Twoich blond włosach mogą ślicznie wyglądać. Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetna stylóweczka, jestem pod wrażeniem !! :) Bardzo mi się tu spodobało:)
    co powiesz na wzajemną obserwację? ja już dodałam, z chęcią będę tu wraacać;)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. taka szara myszka z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz, pasuje Ci taka czapka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń